[do sparafrazowania] W Po co to eko prowadzimy warsztaty, webinary, wykłady i panele na temat współczesnej zmiany klimatu, kryzysu bioróżnorodności, faktów i mitów klimatycznych oraz zielonych rozwiązań na poziomie systemowym oraz jednostkowym, w tym działania wpisujące się w GOZ – Gospodarkę o Obiegu Zamkniętym.
Warsztaty i wykłady dostarczają kontekstu, wyrównują i porządkują wiedzę, co ułatwia wprowadzanie zrównoważonych strategii w życie.
Dzięki współpracy z doświadczonymi trenerami i trenerkami, mamy możliwość szkolenia większej liczby osób równocześnie, nawet do 100 osób, a także kompleksowo możemy odpowiadać na różnorodne potrzeby Klientów.
warsztaty oparte na raportach IPCC, które przyciągnęły 2 mln uczestników na całym świecie. To trzygodzinna gra, która jest sprawdzonym i rekomendowanym przez klimatologów narzędziem do zrozumienia przyczyn, skutków i mechanizmów zmian klimatu oraz powiązań między nimi. Warsztaty dostarczają niezbędnego kontekstu klimatycznego, dzięki czemu możesz sprawniej wprowadzić w swojej społeczności lub organizacje zmiany w zakresie zielonych strategii. Dla biznesu te warsztaty to idealne uzupełnienie naszej oferty dot. ESG, w tym liczenia śladu węglowego w 3 zakresach. Dowiedz się więcej [link]
Bliźniacza siostra Mozaiki Klimatyczne, tym razem dotycząca zrozumienia powiązań w świecie natury. Mozaika Bio to 3-godzinne szkolenie, którego uczestnicy nabywają wiedzę w pigułce na temat szeroko rozumianej przyrody, jej wpływie na naszą działalność, mechanizmach jej destrukcji i możliwych rozwiązaniach problemu. Wszystkie informacje pochodzą z raportów Międzyrządowej Platformy Naukowo-Politycznej ds. Różnorodności Biologicznej i Usług Ekosystemowych (IPBES), która jest najwyższym autorytetem naukowym w tej dziedzinie na świecie. Dowiedz się więcej [link]
Spotkanie przy wspólnym stole, które łączy przekazanie wiedzy z praktycznymi poradami dotyczącymi ograniczania zużycia plastiku i wzajemne wsparcie emocjonalne w rozmowie. Minimalna grupa to 5 osób, maksymalnie do 12 uczestników.
– dopasowane do potrzeb zamawiającego i grupy odbiorców. Przykładowe tematy:
[CALL TO ACTION]